Berichten plaatsen geeft error.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Meijer
    Participant

Probeer al twee keer een bericht te plaatsen in beginners sectie, maar krijg een error en bericht word niet geplaatst.

Theunissen
    Keymaster

Beste Stef,

Ik heb een aantal berichten zoals door jou geplaatst verwijderd, rede: niet relevant voor de inhoud van SN en makkelijk via een PM te beantwoorden.

Probeer al twee keer een bericht te plaatsen in beginners sectie, maar krijg een error en bericht word niet geplaatst.

Waarschijnlijk heb je niet het forum waarin je je bericht wilde plaatsen geselecteerd, SN geeft een foutmelding als je geen forum geselecteerd hebt.

Ik krijg nu geen error meer en zie nu ook de opties boven het plaatsen van een bericht, maar het bericht zelf is nog steeds niet zichtbaar en verdwijnt in het niets.

Het is voor mij onduidelijk wat je precies bedoelt. Alle berichten die je plaatst zijn sowieso op de tijdslijn (activity/homepage) zichtbaar. Indien je een forum topic of reply hebt aangemaakt kun je op comment klikken of view (als je niet bent ingelogd) waarmee je naar het volledige topic springt.

Verder mis ik nog een forum voor het onderwerp verrekijkers, ik begin daar als eerste mee en wil daar natuurlijk later meer van weten. Soorten, pupil uittrede, gas of non gas en etc.

Hiervoor kun je het starters forum gebruiken.

Zou je nog vragen hebben, stuur me even een pm a.u.b.

Groet,

Marc

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You need to log in or to reply to this topic.