M106 op een heel bijzondere plek…

• This topic contains 1 voice and has 0 replies.
Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

van der Hoeven
    Participant

Zo ontzettend leuk. Diploma uitreiking vorige week op de middelbare school waar ik natuurkunde geef. Stel je voor dat je in een ruimtepak loopt op een podium van een theater met 1500 zitplaatsen met een afbeelding van m106 op het scherm op de achtergrond die je zelf verwerkt hebt met behulp van gegevens uit verschillende bronnen. Nou dat was een van mijn coolste momenten  (ja, dat ben ik in het pak…)

M106 afbeelding credits:
    Processing and assembly: André van der Hoeven (overall processing) /Roberto Colombari (color layer used)/Robert Gendler (color layer used)/Jay Gabany (H-alpha)/Fabian Neyer (nebulosity data) Data: Hubble Legacy Archive, Canadian Astronomy Data Center, Japanese National Observatory, Tzec Maun Foundation, Jay Gabany, Giovanni Paglioli, Fabian Neyer

Voor alle info over de afbeelding kan je hier kijken: http://www.astro-photo.nl/deepsky/galaxies/m106-high-resolution-image-amateurpro-combination?fbclid=IwAR2EIfAENyW76rRFHguymazb-XZkamaSV20d3tXn-jgo9TslMR-IPGNOXvw

• This topic was modified 1 month ago by  Theunissen. Reason: knip en plak html code verwijderd
    • 2 people like this.
Viewing 1 post (of 1 total)

You need to log in or to reply to this topic.