Mandel-Wilson IFN mozaiek project

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author

Guest
    Participant

Nee, dit wist ik echt niet. Weer wat geleerd!

Van den Broek
    Participant

Heel mooi! Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat er een patroon in the herkenen valt, misschien laat ik me leiden door de totaal opname. Plaats eens een crop, misschien is het gevoel dan weg …

KeesScherer
    Participant

Heel mooi! Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat er een patroon in the herkenen valt, misschien laat ik me leiden door de totaal opname. Plaats eens een crop, misschien is het gevoel dan weg …

Dat dacht ik ook even, maar het patroon komt niet overeen met de paneelgrenzen. Zie deze crop met als vergelijking een blow-up van de opname in de mandel-Wilson presentatie.

Van den Broek
    Participant

ik twijfel toch nog altijd een beetje, ik heb de indruk dat de LNC er toch een golf heeft ingebracht maar wel heel miniem … 2 punten, rechter beneden hoek en links midden …

KeesScherer
    Participant

Het Mozaiek is inmiddels Astrobin Image of The day geworden, fijn dat niet alleen kleurplaten IOTD worden 🙂 .

• 5 people like this.

Groenewold
    Moderator

Nice! Wel verdiende felicitaties!

• 1 person likes this.

KeesScherer
    Participant

Vannacht is deze data voor de mozaiek uitbreiding binnengekomen, dit is 87x 300 seconden Luminance van 1 van de fraaiste stukken van de Mandel-Wilson 3 IFN nevel (Volcano).

• 1 person likes this.

Theunissen
    Keymaster

Bijna vergeten te reageren! Ik ben benieuwd!

KeesScherer
    Participant

Dit is de uitbreiding naar 15 panelen, nu is de vulkaanvorm ook te zien als de 2 flanken linksonder en rechtsonder M81/M82. Inmiddels te groot voor SN en daarom een Flickr link via foto gebruikt naar de 50% versie, dat werkt goed in de forumweergave, maar niet in de tijdlijnweergave dus even doorklikken naar het forum….. Maar zelfs de upload naar Astrobin waar 200 mb mogelijk moet zijn is er een probleem met de 103 MB versie.

Mandel-Wilson IFN Volcano-Angel 15 panel version by Kees Scherer[/url], on Flickr

• 2 people like this.
Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)

You need to log in or to reply to this topic.