NGC 7789

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

van Overzee
    Participant

NGC 7789 opgenomen 15-9-2020, ontdekt door Caroline Herschel. Helaas kwamen die nacht de wolken opzetten, zodoende heb ik maar 14 lights van 3 minuten kunnen schieten.

• This topic was modified 1 month, 4 weeks ago by  van Overzee.
    • 1 person likes this.

Bus
    Participant

Dither je ook tussen de opnames door? Het lijkt erop alsof er wat walking noise zichtbaar is. Verder verdiend deze foto natuurlijk veel meer integratietijd, maar zoals je zelf al aangaf is het hier in Nederland nou niet bepaald een astrofotografie-whalhala.

van Overzee
    Participant

Bedankt! Het ditheren staat wel aan , zal dit de volgende keer nogmaals checken. De integratie tijd is inderdaad wel wat kort.

Maar ja de vraag is natuurlijk, wanneer krijgen we weer een kans. Voorlopig zit dat er volgens mij niet in.

Bus
    Participant

Bedankt! Het ditheren staat wel aan , zal dit de volgende keer nogmaals checken. De integratie tijd is inderdaad wel wat kort. Maar ja de vraag is natuurlijk, wanneer krijgen we weer een kans. Voorlopig zit dat er volgens mij niet in.

Nee, het weer is echt volledig in de herfststand geschoten na die fraaie nazomerse periode.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You need to log in or to reply to this topic.