Stellina, innovatief speledingetje of perfecte reistelescoop?

Activity Forums Astrotechniek Telescopen Stellina, innovatief speledingetje of perfecte reistelescoop?

Tagged: 

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #18280
    KeesScherer
    Participant
    #18283
    Schmidt
    Participant

    Ik krijg er persoonlijk jeuk van, totale disconnectie tussen natuur en waarnemer. Ik kijk liever naar boven dan op mijn iPhone als het helder is.  Maar als je doel louter astrofotografie is, dan is het misschien wat. Aan de andere kant is elke vernieuwing wel toe te juichen.

    #18288
    Groenewold
    Participant

    Ik moet nog zien hoeveel je er nu precies aan hebt, is het meer voor de leuk en handig om mee te nemen (grote plus zo op het eerste oog) (en/) of kan je er ook echt serieus goede foto’s mee maken. Als ik kijk naar de product-pagina dan zijn het de meest heldere objecten bijvoorbeeld. Ik juich wel innovatie toe overigens, ik vind de oplossingen op dit moment nog vaak erg ouderwets en nodeloos kostbaar.

    #18311
    Frank_Teunissen
    Participant

    Tja, wie ben ik om te oordelen of dit wat is. Maar heb wel een eigen mening. Astrofotografie is veeeel meer dan alleen maar simpel op een knopje drukken toch? Dit apparaat frustreert alleen maar en staat zo in de bezemkast. Zonde geld. Rookie haakt meteen af. Gebeurt massaal met kinderen die een Aldi/Blokker of whatever toy-“telesccop” aanschaffen. Sneu vind ik dat.Afbeeldingsresultaat voor aldi telescoop

    #18315
    Theunissen
    Participant

    Ik krijg er persoonlijk jeuk van, totale disconnectie tussen natuur en waarnemer.

    Ik denk dat jet het in de combinatie moet zoeken, voor een sterrenwacht (public outreach) lijkt het een leuke combinatie. Dieper gaan met een iets te duur gadget.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Scroll to Top