Zesde bijeenkomst spectroscopie-radioastronomiedag?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

InFINNity Deck
    Participant

Beste Starry-Night leden,

op het AstroForum is door Jean-Pierre Grootaerd een bericht geplaatst over de toekomst van de spectroscopie-radioastronomiedag. Aangezien ik de indruk heb dat niet iedereen van het Starry-Night forum ook actief is op AstroForum (of er regelmatig kijkt), leek het mij goed dit draadje onder de aandacht te brengen, uiteindelijk is het toch een bijzonder onderwerp. Jean-Pierre heeft behoefte aan input voor het al dan niet organiseren van de zesde editie.

Nicolàs

engels
    Participant

In Oudenbosch (Sterrenwacht Tivoli Oudenbosch) vindt geregeld (1x per jaar) een bijeenkomst plaats mbt spectroscopie:http://www.kijkerbouw.be/node/54. Inderdaad ligt het initiatief meestal bij de Belgische zustervereniging van de KNWVS.

Wim

Grootaerd
    Participant

kleine correctie: het initiatief lag nooit bij de zustervereniging van de KNVWS 🙂
    Organisatie ligt sedert 2016 bij mezelf onder de noemer ‘kijkerbouw VSRUG’. Volgend jaar gaat de dag weer door op zaterdag 7 november. Programma volgt.
    Maar op zaterdag 25/4/2020 organiseer ik een spectroscopiedag ‘special’. Een dag voor gevorderden, waar meteen ook gedeeltleijk het programma voor de zesde spectrocopie- radioastronomiedag van november zal worden besproken. De dag van 25 april wordt een dag met beperkte groep (max. 15 mensen).
    7 november: maximaal 60 deelnemers.

• 1 person likes this.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You need to log in or to reply to this topic.