Reply To: Kwaliteit van de stack (meer details in APP?)

Activity Forums Astrotechniek Methoden en Technieken Kwaliteit van de stack (meer details in APP?) Reply To: Kwaliteit van de stack (meer details in APP?)

Haverkamp
Participant

@musquetier, nee ;-( nog niet, nog even geduld. Ik werk nu naar een eerste public release toe. Daarna wil ik een kleine beta groep oprichten met een diverse groep van fotografen om het programma verder te ontwikkelen en naar een heel hoog plan te brengen. Ik heb vreselijk veel ideeën die sterk innovatief zullen zijn, maar dat vergt zeker testwerk met veel verschillende data en camera’s en OTA’s… Uiteraard zou ik het leuk en fijn vinden als je in de beta groep wilt mee doen ;-) Ik heb ook al een aantal toppers uit het buitenland die mee willen doen ( waaronder Scott Rosen, Astonomers do it in the dark ;-), die wordt ook al gek op een positieve manier van wat ik hem laat zien met zijn data ;-))

En ik denk nu sterk dat AstroPixelProcessor, APP, de naam gaat worden. Ik ben er erg van gecharmeerd ;-). Super ingeving @musquetier ;-) ! Wat denken jullie de naam zo:

AstroPixelProcessor

of

Astro Pixel Processor
?

Scroll to Top