Activity › Forums › Starry-Night.nl › Over starry-night.nl › Overname en toekomst Starry-Night.nl › Reply To: Overname en toekomst Starry-Night.nl
Beste Marc,
Hartelijk dank voor al je werk, inzet en je ontwikkeling aan en van Starry Night.
Ik vind het jammer om te horen dat je liefde voor astronomie nu iets is bekoeld, maar ik hoop dat je na een periode van afstand mogelijk weer de liefde kan en zal terugvinden :-)
Mijn dank aan jou is nog steeds groot voor het faciliteren van ruimte op Starry Night voor de Astro Pixel Processor Beta fase. Het heeft mij aanvankelijk goed geholpen om Astro Pixel Processor in de markt te zetten.
Ik zou graag nog een keer bij je langs komen na al deze jaren als je dat leuk vindt? Ik herinner me onze eerste ontmoeting nog goed bij jou thuis toen ik hard werkte aan mijn revalidatie vanwege mijn ziekte die gelukkig nu helemaal is uitgedoofd.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Starry Night in zeer goede handen zal zijn van Rob en Nicolàs :-) en wens hun dan ook veel plezier en succes met dit !
Groet,
Mabula