Activity › Forums › Startersforum › Algemene Vragen › Telescoop aanschaffen? › Reply To: Telescoop aanschaffen?
Inmiddels ben ik verder met overpeinzen over deze levensstijl en ben wel bovenmatig geïntrigeerd. De potentie van dit forum waarin (semi)professionaliteit naar voren komt, daagt uit tot verdere ontwikkelingen binnen vakgebieden ten bate van astronomie. Een mogelijke betekenis kunnen geven door bij te dragen aan dit forum en uiteindelijk ten tijde voor de internationale gemeenschap (waarbij persoonlijke ontwikkeling ook een rol speelt), doen mij besluiten om een gerichte keuze te maken binnen mijn haalbare kaders.
Geruime jaren ben ik dwalende geweest in persoonlijke ontwikkeling en het vinden van peers, dit betekend niet dat ik op gelijkwaardig niveau ter zijde sta aan de gemiddelde leden, ik ervaar dan ook de behoefte voor kennis verrijking buiten mijn oppervlakkige en beperkte sociale omgeving; In de afgelopen jaren heb ik dan ook bovenmatig gezocht naar een aansluitende gemeenschap en gelijkgestemden.
Mijn sterk uiteenlopende “proeverij” hobby’s leiden dikwijls weer naar astronomie, het zou dan ook een onlogische stap zijn om verder te gaan zoeken. Ik ervaar dan ook dat ik een verhelderend inzicht via dit forum en haar leden heb verkregen om de knoop door te hakken, en duiding te geven aan een zinvolle bevredigende besteding van mijn tijd en huidige opgedane kennis.
Ik wil mijn dank dan ook betuigen aan de leden die dit forum vullen met (voor mij persoonlijk) leerzame onderwerpen, maar ook de onschatbare waarde die men teweeg brengt voor iemand zoals mij door de toegevoegde informatie.
Met hartelijke groet,
Steffen
-
This reply was modified 3 years, 1 month ago by
Meijer.