Activity › Forums › Astrofotografie › Deepsky › Drukte rond M31 › Reply To: Drukte rond M31
Wellicht is het een idee je foto ook hier in te sturen?: http://www.astronomie.nl/#!/iau100/iau100/_detail/gli/astrofotografiewedstrijd-stuur-je-beste-foto/ . Nicolàs
Een interessante suggestie Nicolàs. Ik zie geen voorwaarden voor inzending en dat zou inhouden dat iedereen zou kunnen insturen zonder beperking als lokatie of zelfs nationaliteit? Ook opnamen met remote telescopen zijn kennelijk toegestaan en ik zie zelfs geen eis dat de foto door de inzender zelf moet zijn gemaakt (“hun beste werk kan ook op de bewerking slaan”). De foto mag ook jaren geleden zijn gemaakt. Ik zal een mail sturen met wat vragen.
Ik stuurde een email op18 oktober met hele specifieke vragen over het ontbreken van een reglement omdat er geen reglement op de pagina beschikbaar was (of ik moet er na een paar keer goed lezen overheen gekeken hebben, en jullie ook?). Ik kreeg geen antwoord op de email, maar vandaag staat er plotseling een link naar het reglement midden op de pagina. Dat reglement heeft de datum, hou je vast: 17 oktober….
Na lezen van het reglement stuur ik niet in, bij winst zou ik binnen een week een retourticket nederland plus hotel moeten boeken. De foto mag overigens niet ergens anders zijn ingestuurd en moet tenminste 3500 pixels aan de lange zijde zijn. Dat wordt een probleem voor planeetfotografen, die moeten de boel opblazen.