-
Even een snelle APP vraag. Ik heb hetzelfde gebied in Orion nu ook in OSC geschoten. Maar ik krijg met het stacken van de OSC (ASI071MCPro) opnames alleen een monochrome afbeelding. Welke instelling heb ik niet goed?
Even een snelle APP vraag. Ik heb hetzelfde gebied in Orion nu ook in OSC geschoten. Maar ik krijg met het stacken van de OSC (ASI071MCPro) opnames alleen een monochrome afbeelding. Welke instelling heb ik niet goed?
Zelf doe ik niets met kleurencamera-data in APP, maar wellicht dat je hier iets mee kan?: https://www.astropixelprocessor.com/community/main-forum/question-about-registering-ha-and-color-image/#post-6401
Nicolàs
Wellicht 2×2 bin gebruikt? Al zou je zelfs in dat geval toch nog wel iets van kleur moeten zien….
HIj doet het al weer. Na opnieuw opstarten van APP deed ie ut wel! :-)
Kijk maar ! WHPAPPSmallM45ASI071-small