Activity › Forums › Astrofotografie › Deepsky › Cygnus 48 Paneel mozaiek › Reply To: Cygnus 48 Paneel mozaiek
Klopt, de meeste gaan goed. Deze is te zien in BPM en masterdark. Ik ga nu (loopt tot morgenochtend) 48 panelen doen met versie 1.040.1. vandaag dit gedaan met v 1.040.0 en dat gaf nog registratiefouten. Duurde 9 uur op scale 0.5. EDIT: Helaas zie ik in versie 1.040.1 veel meer Java errors dan tot nu toe, de registratiefase geeft al meer dan 50 Errors….
Hoi @keesscherer,
Voor de BPM correctie is het denk ik zinvol als je me deze opname plus je masterdark en de BPM stuurt. Dan moet ik kunnen achterhalen waarom je de kolom nog ziet. Mogelijk dat ik ook kan werken aan een extra recursieve methode om bad columns (of rows) beter te detecteren.
Vreemd dat je meer errors ziet, dat moet door de verandering in de star analysis module komen aangezien ik niks qua registratie had aangepast. Zie je dezelfde errors telkens verschijnen? Ik denk dat het een goed idee als ik je vandaag een APP versie doe toekomen waarbij de fout melding de exacte lokatie in de code geeft in de niet gescrambelde code fragment naam. Dan kan ik het probleem hopelijk snel lokaliseren. Deze fouten moeten eruit ;-)
Ik begrijp denk ik wel dat de errors opkomen, maar dat het registratie proces gewoon door blijft lopen?