Activity › Forums › Starry-Night.nl › Over starry-night.nl › Overname en toekomst Starry-Night.nl › Reply To: Overname en toekomst Starry-Night.nl
Hoi Marc,
dank voor je uitgebreide introductie aan de leden van hetgeen te gebeuren staat. Inmiddels wordt er in de achtergrond al aan de verhuizing gewerkt, hetgeen kan betekenen dat de site zo nu en dan wat trager is dan men gewend is. De komende dagen (weken?) gaan Rob en ondergetekende een nieuwe server inrichten die, waar nodig is, op de meest recente versies van de achterliggende software draait. Dan zal er een moment komen dat de DNS wordt overgezet naar de nieuwe server, hopelijk zonder dat dit merkbaar is.
Wat kunnen de leden verder verwachten? Nou, eigenlijk niets, de functionaliteit van SN lijkt ons wel te voldoen, maar mochten er leden zijn met ideeën, dan horen wij dat graag (is geen garantie dat we ze ook implementeren ;-)).
Het grootste verschil is dat verzoeken die tot heden aan Marc gericht zijn voortaan naar mij mogen. In geval ik het te druk heb, zal Rob ze beantwoorden.
Rest ons Marc te bedanken voor de vele jaren dat hij SN geleid heeft en voor alle inspanningen die daarbij horen (met name de vele keren dat hij ervoor moest zorgen dat ik kon blijven posten ;-))! Rob en ik zullen ons best doen de site op een goede manier te continueren.
Nicolàs (@infinnitydeck)
https://www.dehilster.info/astronomy
In the observatory: Mount: 10Micron GM3000HPS, OTAs mounted: SW Esprit 80ED & Esprit 150ED, Celestron C11 XLT EdgeHD, Lunt LS80THA single stack, GTT60 (60mm aperture Galilean Type Telescope), Cameras: ZWO ASI1600MM Cool (2x), ASI174MM, ASI290MM & MC, QHYCCD QHY163M, OTAs on the ground: SW Explorer 300PDS, Bresser Messier 130/650 & 90/500.