Activity › Forums › Astrofotografie › Zonnestelsel › Zon op 23 februari 2022 met AR2953, AR2954 en AR2955 › Reply To: Zon op 23 februari 2022 met AR2953, AR2954 en AR2955
Hier in het oosten is het alles behalve helder, ik had de set up klaar gezet in mijn serre, maar er komt veel bewolking aan ik verwacht nog buien en dat is jammer. Ik hoop dat het aankomende zaterdag avond beter is maar er is mist voorspeld dat kan ook niet anders na al die nattigheid en nu valt de wind ook weg dus het wordt erg vochtig. Ik kan voorlopig de eerste uren niets doen. Mooie opname van de Zon, trouwens.
Laten we hopen dat het morgenavond beter is want ik wil B 33 en de Rosette nevel voor het laatst opnemen in dit seizoen voordat deze achter de daken van mijn buren verdwijnen.
Komende nacht zal het wel helder zijn maar daar heb ik niets aan, ik kan alleen wat bolhopen en sterrenstelsels opnemen maar die zijn bij mij niet favoriet. Ik ben bang dat het half mei wordt voordat ik weer DSO opnamen kan maken van nevels in de Zwaan en de Adelaar.
Voor diegene die toch komende nacht opnemen wens ik jullie veel succes.