Activity › Forums › Starry-Night.nl › Functionaliteit › Nieuwe forum lay-out › Reply To: Nieuwe forum lay-out
Hoi Marc,
dank voor je suggestie. Ik kan me voorstellen dat dit niet is wat jij ooit gebouwd hebt, maar om eerlijk te zijn, is het juist doordat er in de oorspronkelijke code het e.e.a. gewijzigd was dat afgelopen weekend de site volledig plat ging (niet meer dan een wit scherm is wat we zagen). Rob en ondergetekende zijn sindsdien vrijwel non-stop bezig geweest de site weer tot leven te wekken zonder al te veel functionaliteit kwijt te raken, maar vooral zonder verlies van content. Momenteel zijn er nog issues met de Members Map (die draait wel in onze test-omgeving, maar nog niet in productie, vandaar dat dat menu-item weg is) en de Links-pagina (daar wil ik je zo nog over bellen, maar wellicht dat we die ook moeten laten gaan).
Het terugdraaien van de site naar hoe deze was, is absoluut onmogelijk, we moeten vooruit.
Nicolàs
https://www.dehilster.info/astronomy
In the observatory: Mount: 10Micron GM3000HPS, OTAs mounted: SW Esprit 80ED & Esprit 150ED, Celestron C11 XLT EdgeHD, Lunt LS80THA single stack, GTT60 (60mm aperture Galilean Type Telescope), Cameras: ZWO ASI1600MM Cool (2x), ASI174MM, ASI290MM & MC, QHYCCD QHY163M, OTAs on the ground: SW Explorer 300PDS, Bresser Messier 130/650 & 90/500.