Reply To: Sequence Generator Pro

Activity Forums Astrosoftware Sequence Generator Pro Sequence Generator Pro Reply To: Sequence Generator Pro

Groenewold
Participant

Als SGP alleen die conversie doet voor interne verwerking dan maakt het niks uit, als idd het bronmateriaal gewoon behouden blijft.

Ik heb SGP nog maar 1x even snel kunnen testen wat betreft het auto-focussen (wat echt geweldig is). Hiervoor heb ik altijd gebruik gemaakt van INDI onder Linux, hetgeen op zich heel goed werkt (als het werkt en je dan niet de neiging hebt constant alles te updaten, zoals ik deed). ;) En dit INDI gebeuren wordt als een trein door ontwikkeld, ik ben er nog niet uit wat ik uiteindelijk prefereer. SGP heeft veel opties die ik mis onder INDI, maar INDI is weer helemaal top voor werken op afstand (stabiel onder Linux en gemaakt voor afstandsbesturing), ASCOM vind ik persoonlijk dan weer een stuk minder wat dat betreft. Ik zou zeggen, voor de prijs zou ik het niet laten, SGP kan heel veel mooie dingen en meestal kan je wel om bugs heen werken, het is het beste aansturingsprogramma wat ik onder Windows en Linux ken. En ik zou zelfs zeggen, het is het waard om speciaal ervoor een guider aan te schaffen die eronder werkt.

Scroll to Top