Het was weer zover, de Maan stond er prachtig op maar helaas was er veel turbulentie die op het laatste moment een stuk minder werd en ik kon betere opnamen realiseren, maar ik moet toe geven dat ik veel betere heb gemaakt. De opnamen zijn redelijk te noemen en een enkeling is zelfs heel aardig, de opnamen werden gemaakt met de 250 mm Newton met diverse Barlow lenzen. Ook zijn panorama opnamen gemaakt met de volle resolutie van de kijker. Als camera diende de ZWO ASI 174 MM met een W 23 A roodfilter op een oude EQ 6. De eerste opname laat Ptolemeus zien die net uit de schaduw kwam, de tweede laat Euxodus zien en Vallis Alpes, de rille er in lag net in de schaduw, de derde opname laat Aristillius en Autolycus zien, Rima Fresnel is duidelijk te zien. De vierde en laatste opname zijn wide field opnamen waar bij de volle resolutie van de camera werd toe gepast. Bewrkt in Registax, PS 5.1 Bedankt voor het kijken en ik hoop dat het de volgende keer wat beter is, want toen ik de laatste opname maakte trok boven de hele zaak dicht vanwege de niet aflatende mist. Daar wordt je alleen maar ziek van als je te lang buiten bent. Lekker in bed en filmpje kijken en af en toe een hapje met wat lekkers er op. Geniet er maar van want als je het nieuws leest staat ons nog een hoop ellende te wachten. Maar laten we positief blijven denken. Prettige avond allemaal.