Delete knop, bestandsgrootte en nieuw forumonderdeel

Activity Forums Starry-Night.nl Functionaliteit Delete knop, bestandsgrootte en nieuw forumonderdeel

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Een paar dagen geleden bezocht ik het forum via mijn mobiele telefoon. Al swipened wist ik de Delete-knop aan te raken. Op zich geen probleem zou je zeggen, maar die knop bleek z’n werk zonder bevestiging uit te voeren en weg was dus mijn draadje over NGC 4236. @ModeratorR en ondergetekende zijn sindsdien heel wat uren druk doende geweest hier een oplossing voor te vinden en het draadje te herstellen (de likes zijn helaas verdwenen). Daarbij kwamen we er ook achter dat de maximale bestands-grootte van foto’s door een software-update teruggezet was naar 10Mb. Ook dit is nu opgelost en zelfs een stukje verder opgerekt zodat grotere foto’s geplaatst kunnen worden.

De Delete-knop vraagt voortaan om bevestiging, maar laat na afwijzen nog wel een kringeldingetje zien alsof hij nog ergens mee bezig is, iets dat we nog proberen te verbeteren. Uiteindelijk hopen we dat de ontwikkelaars van de gebruikte forumsoftware een goede oplossing voor dit probleem vinden.

Aangezien we ervan uitgaaan dat ook andere leden wel eens wat onverwachte zaken tegenkomen of ideeën hebben ter verbetering van het forum, heb ik onder Forums->Starry-Night.nl een nieuw subforum Functionaliteit gemaakt waar dit soort verzoeken en opmerkingen voortaan gemeld kunnen worden.

Nicolàs

Theunissen
    Participant

angezien we ervan uitgaaan dat ook andere leden wel eens wat onverwachte zaken tegenkomen of ideeën hebben ter verbetering van het forum, heb ik onder Forums->Starry-Night.nl een nieuw subforum Functionaliteit gemaakt waar dit soort verzoeken en opmerkingen voortaan gemeld kunnen worden.

Lijkt me dubbel op:

Over starry-night.nl

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Scroll to Top