EQ mod W10 Time out Err.

Activity Forums Startersforum De hobby van je leven EQ mod W10 Time out Err.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Michon
    Participant

Een voordeel van bewolkte nachten is, dat ik nu weer kan gaan werken aan “remote” werkzaamheden.

ik heb een super lopend remote control met een oudere leptop met W10 via EQ mod, direct, geen connect problemen. Ik probeer nu een mini computer (intel-nuc) met W10 pro te verbinden, zodat deze op de montering vast gezet kan worden en remote bediend kan gaan worden. Ik heb de hele procedure/installatie gevolgd, maar blijf hangen bij Time-out error. ook verschillende com’s geprobeerd, geen verandering?Iemand enig idee?

Musquetier
    Participant

Andere driver installeren voor de seriele naar usb kabel?

PS ik heb zelf ook een Intel NUC op de paal en deze werkt prima (met Windows 10). Ik gebruik de Prolific driver versie 3.8.3.0.

Groenewold
    Participant

Mmmm, is prolific niet die nachtmerrie driver? :) Volgens mij was dat voor mij DE reden om een andere kabel aan te schaffen op basis van een FTDI chip.

Michon
    Participant

Goede morgen,

dank voor jullie reacties.

ik had eerste die profilic driver, werkte van geen meter, alle drivers geprobeerd;), ben toen over gegaan naar de eq direct kabel, perfecte verbinding, maar nu op de NUC geprobeerd, weer de Err foutmelding, alle poorten geprobeerd.

Ik heb de Nuc naast de oude leptop staan, en als ik “wissel” dan doet de Nuc het niet, en de leptop wel, toch een Windows probleem?

Dank en groet,

Frits

Groenewold
    Participant

Heel lastig te zeggen als we niet precies weten wat er allemaal wel en/of niet geinstalleerd is en hoe het precies is aangesloten. Denk dat je voor een echte oplossing eerder iemand ernaar moet laten kijken.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Scroll to Top