Groet uit Heerle

Activity Forums Startersforum Even voorstellen Groet uit Heerle

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Suijkerbuijk
    Participant

Hi allen. Ik ben Harrij Suijkerbuijk, pensionado, en nu 65 jaar oud. Ik ben lid van Orion en hiermee verbonden aan de Sterrenwacht Tivoli te Oudenbosch  Ik heb mijn oude hobby recent weer opgepakt.  Ik was Plm 40 jaar geleden verbonden  aan Simon Stevin te Hoeven.

Beste Harrij,

welkom op Starry-Night.nl! Rob (@moderatorr) en ondergetekende zijn de moderators van deze site.

Het posten van foto’s en stellen van vragen kan via een van de fora te doen (of hier op the wall als er geen passend forum voor is). Ga daartoe via het menu naar het bijpassende forum, onderaan de pagina vind je het tekstvak om je vraag/opmerking te schrijven. Erboven is een vak voor het onderwerp en eronder, aan de rechterkant, vind je een blauwe knop met camera-icoon om maximaal vier foto’s aan je post te hangen (voor meer foto’s simpelweg een nieuwe post maken). Voor niet-afbeeldingen (zip-bestanden, pdf-documenten, etc.) kan je links de Attachment-optie gebruiken.

Om een PM te sturen moet je eerst de persoon in kwestie voor een vriendschap uitnodigen (dit kan via zijn/haar profiel). De moderators zijn altijd via ons e-mail adres te bereiken (info@…).

De bedrijvigheid op het forum is erg weersafhankelijk. De laatste weken zijn er slechts sporadisch heldere momenten geweest met een dip in activiteit tot gevolg.

Veel plezier op ons forum, we zien graag wat van jouw werk!

Nicolàs (@moderatorn)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Scroll to Top