Posten op de homepage verwijderen ja of nee?

Activity Forums Starry-Night.nl Functionaliteit Posten op de homepage verwijderen ja of nee?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #8355
    Theunissen
    Participant

    Vraagje aan iedereen, ik speel met de gedachte om het posten op de wall (op de homepage) te verwijderen. Commentaren geven blijft overigens mogelijk. Hierdoor zal iedereen bewust moeten kiezen of om te posten op zijn eigen profiel pagina, of een topic aan te maken in het forum. Is dit handig, is dit wenselijk, het is een drempeltje … maar wel een die een bewuste keuze forceert.

    #8358
    Groenewold
    Participant

    Poe, lastige. Ik vind persoonlijk het facebook-achtige wel aardig, puur omdat je dan een snelle gedachte niet meteen in een forum post wilt zetten. Maar aangezien jij al die gedachtes van mij toch al verplaatst, ;) , dan lijkt mij dat prima.

    #8359
    Theunissen
    Participant

    Moderator hé, leading by example :-) … nee ik, verplaats alleen als ik een discussie (over de materie) verwacht, de opname van Hans van Overzee is me qua discussie er tussen door geglipt :-) …

    1ste mening staat genoteerd :-)

    #8361
    KeesScherer
    Participant

    Dat vind ik niet zo handig, zeker niet voor onervaren gebruikers. Het gewoon even snel een berichtje posten werkt best wel handig en nu kan de moderator de berichten die forumwaardig zijn later alsnog verplaatsen.

    #8362
    Theunissen
    Participant

    Dat vind ik niet zo handig, zeker niet voor onervaren gebruikers. Het gewoon even snel een berichtje posten werkt best wel handig en nu kan de moderator de berichten die forumwaardig zijn later alsnog verplaatsen.

    Dank!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Scroll to Top