Foto’s op diverse plekken in bericht plaatsen

Activity Forums Starry-Night.nl Functionaliteit Foto’s op diverse plekken in bericht plaatsen

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Meijer
    Participant

Foto’s op diverse plekken in bericht plaatsen,

Ik kan extern inladen via wat dan ook met img, maar heb liever de foto’s geüpload naar het forum zelf (dit i.v.m. verlies van de foto’s). Helaas komen alle foto’s dan onder het bericht te staan wat ik wil voorkomen bij DIY projecten. Is het mogelijk op het forum om de foto’s op diverse plekken te plaatsen in een topic?

Steffen

Hoi Steffen,

nee, dat is niet zomaar mogelijk, maar als je echt veel uit te leggen hebt, dan is er een prima alternatief: een artikel schrijven! :-)

Om een artikel te maken, kan je linksboven met je muis over “+ New” gaan en klik je vervolgens op Article. Je geeft je artikel een titel (in het vak met “Add Title”) en vervolgens kan je je in het grote vak eronder helemaal uitleven, daar is geen limiet. Met de knop “Add Media” kan je je foto’s uploaden en vervolgens in je artikel plaatsen. Je kan ze daarbij ook nog links of rechts uitlijnen en van een onderschrift voorzien. Als je een deel af heb kan je rechts op de knop “Save Draft” klikken. Het artikel is dan nog niet zichtbaar, maar wordt wel bewaard, zodat je op een ander moment er verder aan kan werken.

Als je klaar bent met je artikel, schrijf dan eerst nog een korte inleiding zodat de bezoeker weet wat deze in/van het artikel kan verwachten en klik daarna op de knop “Submit for Review”. Zodra je dat doet, ontvangen Rob en ik een mailtje dat er een artikel klaar staat. We zullen het dan bekijken en, indien nodig, qua lay-out aanpassen. Inhoudelijk zullen we niet veel doen, hooguit eventuele spelfouten corrigeren.

Kijk ook eens naar andere recente artikelen om ideeën op te doen. Mocht je tussendoor vragen hebben, stel ze dan gerust per mail of pm, ik zal je vriendschap aanvragen zodat dat kan.

Nicolàs

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Scroll to Top