SN updates

Activity Forums Starry-Night.nl Functionaliteit SN updates

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 86 total)
  • Author
    Theunissen
    Participant

Zie aangepaste tekst onder “Activity”, @keesscherer nog bedankt voor de suggestie.

Theunissen
    Participant

Verder zou het inzichtelijker en meer in lijn  met de activity post methode  zijn wanneer het posten van een nieuw bericht in een forum via een optie bovenaan die pagina zou kunnen i.p.v. onderaan.

Toegevoegd:

De “New Topic” button, door het klikken op deze knop navigeer je direct naar het “New Topic” invoerformulier en hoef je niet langer naar beneden te scrollen.

Deze knop is niet beschikbaar in de mobile view (smartphones) wegens lay-out redenen.

Bus
    Participant

@mth75 Hallo Marc,

Ik zie dat je nu onder het kopje “Forums” nu makkelijker kunt zoeken op Topics.
    Ik mis echter nog een Topic “Kometen”. Deze kan bijvoorbeeld onder de noemer “Astrofotografie” of “Waarnemen” worden geplaatst zodat je je eigen foto’s of waarnemeningen erin kunt vermelden zonder de andere topics te “bevuilen” .

Ik vindt het trouwens een welkome aanvulling op het gebruikersgemak van het Forum. Ik hoop mij nu ook makkelijker mijn weg te kunnen vinden en mijn afbeeldingen in de juiste Topics kan plaatsen.

Mvg,

Rutger Bus

Theunissen
    Participant

Ik mis echter nog een Topic “Kometen”. Deze kan bijvoorbeeld onder de noemer “Astrofotografie” of “Waarnemen” worden geplaatst zodat je je eigen foto’s of waarnemeningen erin kunt vermelden zonder de andere topics te “bevuilen” .

Kometen worden (normaliter) onder het subforum Zonnestelsel (Planetair aangepast naar Zonnestelsel) geplaatst, dit gebeurt praktisch op alle fora (andere websites).  Dank voor je terugkoppeling.

KeesScherer
    Participant

Een suggestie: gebruik “Zonnestelsel” i.p.v. “Planetair”. Dat zou meer aansluiten bij het vaak gebruike onderscheid tussen “Deep Space” en “Solar system”.

Haverkamp
    Participant

Mee eens, ik zou ook Zonnestelsel ipv planetair gebruiken, het gaat dan om alles wat in ons zonnestelsel zit ;-) , dus naast planeten ook kometen..

Theunissen
    Participant

Een suggestie: gebruik “Zonnestelsel” i.p.v. “Planetair”. Dat zou meer aansluiten bij het vaak gebruike onderscheid tussen “Deep Space” en “Solar system”.

Done!

Theunissen
    Participant

Integratie:

Een draak (technisch) van een kleine functie geïmplementeerd, bij mijn beste weten niet eerder geïmplementeerd bij de software combinatie zoals SN deze gebruikt.

Like/Unlike nu ook vanuit het forum topic/reply. Liken of unlike laat de pagina wel naar boven springen, ik zal dit schoonheidsfoutje nog eruit proberen te strijken.

To do:

• Overzicht van leden die een item “leuk” vonden onderaan topic/reply;
    • Bovenstaande 2 functies in artikelen opnemen.
    Groenewold
    Participant

Nou, laat ik je dan een plezier doen en deze post vanuit het forum liken! :)

Theunissen
    Participant

Nou, laat ik je dan een plezier doen en deze post vanuit het forum liken! ?

Eveneens :-) …

Theunissen
    Participant

Toegevoegd:

Overzicht van leden die een item “leuk” vonden onderaan het forum topic/reply;

Theunissen
    Participant

De maximum bestandsgrootte voor Attachments (niet zijnde foto’s), is verhoogd en gelijk getrokken met die van foto uploads van 8mb naar 15mb.

Theunissen
    Participant

Wijziging:

De buttons ‘comment’ en ‘share’ zijn nu ook voor bezoekers (/niet ingelogde leden) beschikbaar onder items op de Activity Wall. Dit maakt niet alleen de navigatie maar tevens het delen van activiteiten voor niet ingelogde bezoekers eenvoudiger .

Theunissen
    Participant

Toegevoegd:

Met het achterliggende idee van toenemende behoefte aan pm functionaliteit is de ”save draft” functionaliteit geactiveerd in de Inbox van SN leden.

Theunissen
    Participant

De buttons ‘comment’ en ‘share’ zijn nu ook voor bezoekers (/niet ingelogde leden) beschikbaar onder items op de Activity Wall. Dit maakt niet alleen de navigatie maar tevens het delen van activiteiten voor niet ingelogde bezoekers eenvoudiger .

Wijziging:

De “comment” button is voor bezoekers (niet ingelogd) gewijzigd naar “view” indien de button naar een forum topic of reply verwijst.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
Scroll to Top