Activity › Forums › Starry-Night.nl › Functionaliteit › SN updates
- This topic has 85 replies, 6 voices, and was last updated 4 years, 1 month ago by
han.k.
-
AuthorPosts
-
January 5, 2017 at 20:13 #10395
Theunissen
ParticipantZie aangepaste tekst onder “Activity”, @keesscherer nog bedankt voor de suggestie.
January 6, 2017 at 00:55 #10405Theunissen
ParticipantVerder zou het inzichtelijker en meer in lijn met de activity post methode zijn wanneer het posten van een nieuw bericht in een forum via een optie bovenaan die pagina zou kunnen i.p.v. onderaan.
Toegevoegd:
De “New Topic” button, door het klikken op deze knop navigeer je direct naar het “New Topic” invoerformulier en hoef je niet langer naar beneden te scrollen.
Deze knop is niet beschikbaar in de mobile view (smartphones) wegens lay-out redenen.
January 9, 2017 at 11:27 #10546
BusParticipant@mth75 Hallo Marc,
Ik zie dat je nu onder het kopje “Forums” nu makkelijker kunt zoeken op Topics.
Ik mis echter nog een Topic “Kometen”. Deze kan bijvoorbeeld onder de noemer “Astrofotografie” of “Waarnemen” worden geplaatst zodat je je eigen foto’s of waarnemeningen erin kunt vermelden zonder de andere topics te “bevuilen” .Ik vindt het trouwens een welkome aanvulling op het gebruikersgemak van het Forum. Ik hoop mij nu ook makkelijker mijn weg te kunnen vinden en mijn afbeeldingen in de juiste Topics kan plaatsen.
Mvg,
Rutger Bus
January 9, 2017 at 11:32 #10549Theunissen
ParticipantIk mis echter nog een Topic “Kometen”. Deze kan bijvoorbeeld onder de noemer “Astrofotografie” of “Waarnemen” worden geplaatst zodat je je eigen foto’s of waarnemeningen erin kunt vermelden zonder de andere topics te “bevuilen” .
Kometen worden (normaliter) onder het subforum Zonnestelsel (Planetair aangepast naar Zonnestelsel) geplaatst, dit gebeurt praktisch op alle fora (andere websites). Dank voor je terugkoppeling.
January 9, 2017 at 12:05 #10550
KeesSchererParticipantEen suggestie: gebruik “Zonnestelsel” i.p.v. “Planetair”. Dat zou meer aansluiten bij het vaak gebruike onderscheid tussen “Deep Space” en “Solar system”.
January 9, 2017 at 12:35 #10553
HaverkampParticipantMee eens, ik zou ook Zonnestelsel ipv planetair gebruiken, het gaat dan om alles wat in ons zonnestelsel zit ;-) , dus naast planeten ook kometen..
January 9, 2017 at 12:40 #10557Theunissen
ParticipantEen suggestie: gebruik “Zonnestelsel” i.p.v. “Planetair”. Dat zou meer aansluiten bij het vaak gebruike onderscheid tussen “Deep Space” en “Solar system”.
Done!
January 11, 2017 at 14:12 #10656Theunissen
ParticipantIntegratie:
Een draak (technisch) van een kleine functie geïmplementeerd, bij mijn beste weten niet eerder geïmplementeerd bij de software combinatie zoals SN deze gebruikt.
Like/Unlike nu ook vanuit het forum topic/reply. Liken of unlike laat de pagina wel naar boven springen, ik zal dit schoonheidsfoutje nog eruit proberen te strijken.
To do:
Overzicht van leden die een item “leuk” vonden onderaan topic/reply;Bovenstaande 2 functies in artikelen opnemen.
January 11, 2017 at 14:35 #10658
GroenewoldParticipantNou, laat ik je dan een plezier doen en deze post vanuit het forum liken! :)
January 11, 2017 at 14:37 #10659Theunissen
ParticipantNou, laat ik je dan een plezier doen en deze post vanuit het forum liken! ?
Eveneens :-) …
January 11, 2017 at 15:46 #10660Theunissen
ParticipantToegevoegd:
Overzicht van leden die een item “leuk” vonden onderaan het forum topic/reply;
January 11, 2017 at 21:37 #10661Theunissen
ParticipantDe maximum bestandsgrootte voor Attachments (niet zijnde foto’s), is verhoogd en gelijk getrokken met die van foto uploads van 8mb naar 15mb.
January 13, 2017 at 00:46 #10710Theunissen
ParticipantWijziging:
De buttons ‘comment’ en ‘share’ zijn nu ook voor bezoekers (/niet ingelogde leden) beschikbaar onder items op de Activity Wall. Dit maakt niet alleen de navigatie maar tevens het delen van activiteiten voor niet ingelogde bezoekers eenvoudiger .
January 15, 2017 at 13:02 #10755Theunissen
ParticipantToegevoegd:
Met het achterliggende idee van toenemende behoefte aan pm functionaliteit is de ”save draft” functionaliteit geactiveerd in de Inbox van SN leden.
January 15, 2017 at 18:25 #10778Theunissen
ParticipantDe buttons ‘comment’ en ‘share’ zijn nu ook voor bezoekers (/niet ingelogde leden) beschikbaar onder items op de Activity Wall. Dit maakt niet alleen de navigatie maar tevens het delen van activiteiten voor niet ingelogde bezoekers eenvoudiger .
Wijziging:
De “comment” button is voor bezoekers (niet ingelogd) gewijzigd naar “view” indien de button naar een forum topic of reply verwijst.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.