Reply To: Nieuwe forum lay-out

Activity Forums Starry-Night.nl Functionaliteit Nieuwe forum lay-out Reply To: Nieuwe forum lay-out

Meijer
Participant

Ik begrijp het idee erachter, maar het nadeel is wel dat wat op de wall komt, niet meer op het forum komt… Op deze manier blijft het forum “leeg”. Nu was mijn gedachte vrij simpel als oplossing door een redirect te doen naar het forum; Nadeel is dat wat op de wall komt dan niet meer zichtbaar is (of er moet al een block aan de zijkant komen met updates van de wall). Ergens wel lastig dus en je komt dan steeds meer in de knel met bugs vermoedelijk.

Nu dacht ik door een favoriet in mijn browsers te zetten naar het forum zelf ik wel een makkelijke oplossing had, maar het blijkt dan dat ik niet meer kan inloggen en het systeem vastloopt: Je krijgt dan dat de verificatie is verlopen.

Edit: Bovenstaande probeerde ik te reproduceren, maar heb nu de error niet meer. Wie weet kom ik het later weer tegen en noteer dan wat ik heb gedaan en maak een foto. 

<hr />  (<hr /> komt spontaan in het bericht als ik een aantal streepjes gebruik tussen de alinea’s).
Edit: Ik zie nu zojuist dat mijn bovenstaande zin niet is overgenomen op de wall, kan door de opmaak komen en niet bijzonder storend.

Nieuw probleempje: In het onderwerp over een telescoop aanschaffen van mij, heb ik een attachment geplaatst die niets met het onderwerp te maken heeft. Nu blijkt dat de delete knop daar niet werkt, en bij de edit mogelijkheid staat de attachment er niet bij en is deze daar dus ook niet te verwijderen. Stel dat ik nu zo dom ben (en ik dat ben ik soms) dat ik per ongeluk iets bijvoeg wat niet de bedoeling is… Dus wellicht is daar een oplossing voor.

Steffen

PS: Mooi dat het duimpje weer goed staat.

• This reply was modified 3 years, 1 month ago by Meijer.
Scroll to Top